Friday, July 4, 2008

Minda Aku Ketika Ini.. 3.22 pm @ Jumaat

Aku baru balik dari kursus semalam.. memang penat; activiti bermula dari jam 8.00 pagi sampailah 2.00 pagi ( 18 jam) hari berikutnya.. 3 hari 2 malam yang sememangnya memenatkan; break hanya untuk makan, solat dan mandi... lain2 semua aktiviti.. semalam aku sempat usha GJ chart sekejap.. Macam biasa; aku tak gemar buat spot analysis.. so tutup komputer dan terus tidur..

Analisa aku sebelum aku pergi kursus; nampaknya berlaku seperti apa yang aku harapkan... Aku menunggu reversal chart pattern di small tf.. Aku nampak patterns inverted head and shoulder kat 4hr chart sudah terbentuk beberapa hari lepas... Namun price break tak strong, mungkin sebab trader menunggu nfp.. Aku nampak price sudah beberapa kali reject 120 sma on 4hr - Nampak price membina bulls movement...

1Hr chart pun support untuk bullish movement.. Nampak Bullish Ascending patterns.. Ini adalah petanda bears di small tf mungkin dah nak habis...

Minda yang sedang letih kerana kursus ini sedang membisik " Bulls.. Bulls.." Pada waktu yang sama, aku pun belum nampak sebarang petanda yang price menuju 209.xx buat masa nie.. So at the moment; my minds is Bullish.. I will do proper analysis only next week.. Im still tired and i hope this weekend will give me a good rest..

No comments: