Thursday, July 17, 2008

Latest View












1Hr Update: Hit 212.50
Jika breakout berlaku tanpa support dari bigger TF (4Hr); better wait for 2nd candle untuk confirmation...












Akhirnya clue yang aku tunggu semasa akau buat analysis aku kat sini muncul seperti yang aku harapkan... Inilah jawapan yang 1Hr beri.. Inverted head and shoulder chart pattern suggest 1Hr bull with possible TP @ 212.22/50...

Pada ketika ini:-

Weekly & Daily Bulls - Aku merasakan retracement dah completed..
4Hr - Kalau ikut chart; masih bear tapi retracement masih kuat untuk keatas.
1Hr - Bullish reversal dah muncul with TP kat 212.22/50...

Note: Aku ada cara sendiri untuk kenalpasti trend sesuatu price dalam timeframes diatas; tanpa menggunakan sebarang indicator... Perlu aku nyatakan disini sebab kalau ikut indicators; memang 4Hr dah bulls... namun cara yang aku guna lebih efective dan selamat dalam mengenalpasti movement market dalam setiap timeframes..

No comments: